Ürünlerimize yönelik kurulum ve teknik destek hizmetleri bayi ve/veya çözüm ortaklarımız ile birlikte verilmektedir.
Yeni satın alınan Logix ürünleri; 1 yıl süre ile yazılım versiyon güncellemelerinin ve yamalarının (bug, fix ve patch) müşteriye internet aracılığı ile iletilmesini, mesai saatleri içerisinde bu konuda telefon/e-mail ve uzaktan bağlantı desteği ile hata tespit hizmetlerinin verilmesini kapsamaktadır. Bunun dışında Teknik Servis Desteği içermez. 1 yılın sonunda güncelleme bedeli karşılığında bu hizmetler yenilenmektedir.
|
|
|
Bu hizmet alınmadığı taktirde veya süresi geçmiş ise, firmamız verilen ürünlere yönelik telefon ve e-mail ile bilgi/destek vermekle yükümlü değildir. Bu koşullarda, teknik destek istenmesi halinde Teknik Servis ücretleri geçerli olmaktadır.
Logix Lisansları
Yeni alınan ürün lisanslarının içeriği; ürünün lisansı; 1 yıllık yazılım güncelleme, 1 yıllık uzaktan destek (sadece ilk satın alınan yıl), 5651 kanun gereği dijital imza hakları ve Sms ile Hotspot destek hizmetlerinden oluşmaktadır.
Güncelleme yapılan ürün lisanslarının içeriği; 1 yıllık yazılım güncelleme, 5651 kanun gereği dijital imza hakları ve Sms ile Hotspot destek hizmetlerinden oluşmaktadır. 1 yıllık uzaktan destek opsiyonel olarak verilmektedir, güncelleme fiyatına dahil değildir.
! Güncelleme yapılmayan ürünlerin yukarıda yer alan hizmetleri devre dışında kalmakta ve 5651 kanun gereği dijital imza yenilemesi yapılmadığı için kayıtlar imzalanmamaktadır ! Ayrıca ürün üzerindeki tüm haklar üreticiye ait olup, güvenlik hizmetlerini sağlayan modüller dışında diğer modüller devre dışı kalır.
Teknik servis ve eğitim hizmetleri; bayi talepleri doğrultusunda müşteriye eğitim, ürün kurulumu ve teknik servis hizmetleri belirtilen ücretler karşılığında verilmektedir. Detaylı hizmet tanıtım dosyası aşağıda yer almaktadır.
Logix Ürünleri Destek ve Garanti Kapsamı
Logix ürünlerinin yazılım ve donanım garantileri ve ürün destek kapsamı aşağıdaki dökümanda yer almaktadır.
Rekare Servis ve Destek Hizmetleri
Proje öncesinde olduğu gibi satış sonrasında da desteklerimiz müşteri memnuniyeti oluşturmak amacı ile verilmektedir. Her zaman İş Ortaklarının yanında olan Rekare uzmanlıkları doğrultusunda ürünlere uzaktan destek ve gerektiğinde yerinde destek hizmetlerini çözüm ortakları ile birlikte vermektedir. Ürün temel destek hizmetlerinin yanında periyodik bakım ve servis anlaşmalarımız da bulunmaktadır.
Destek Talebi...
Destek talepleriniz için aşağıda yer alan e-mail adresinden, iletişim bilgileriniz ve sorunu detaylı olarak bizlere yazarak ve eğer mümkün ise hata ekran görüntüsünü de ekleyerek bizlere ulaşabilirsiniz. Teknik destek elemanlarımız gün içerisinde sizlere servis vereceklerdir.
İletişim ve Bilgi formu doldurarak bizlere taleplerinizi bildirebilirsiniz, form için tıklayınız ! |